tirsdag 10. januar 2012

Utfordring #1 -2012-

Har dere hatt vinter i år?
Her har det iallefall vært utrolig lite snø, bare regn, slaps og æsjvær.. Så denne utfordringen er ganske åpen, og et rop om litt ekte vinter!
Tema er:
Winter Wonderland! Sy et plagg (kjole, kåpe, bukse, genser, tunika eller noe DU trenger) og som du mener går under disse ordene.. 
Inspirasjon?
Fristen for å legge inn bidrag i linkingsverktøyet under her er 15. FEBRUAR! 

Og det er veldig, veldig viktig at når du legger inn linken at du linker rett til innlegget bidraget ditt ligger og ikke bare til bloggen. Så slipper de som vil inn å se å ikke helt skjønne hva som er bidraget. 
Og jeg slipper å lete som en gal den dagen pollen skal lages. 

Maks 2 bidrag pr person!

Lykke til! 


Premien denne gangen er et gavekort på 400 kr fra TEXTART!

19 kommentarer:

  1. Jippi !! Nytt år og nye muligheter :)

    SvarSlett
  2. Er i gang med tankearbeid og skisser - kanskje det faktisk blir noe denne gangen?

    SvarSlett
  3. Artig!
    Gjelder det fortsatt med to bidrag per deltaker?

    SvarSlett
  4. Denne har vært morro å være med på :-)

    SvarSlett
  5. Høres gøy ut, men her tror jeg ikke tiden strekker til. Selv om hodet kverner med ideer ifht tema.

    SvarSlett
  6. Oj, her fant jeg jammen en utfordringsblogg også...
    Er kjempefersk på sying, så legger med min aller første kjole her :)

    SvarSlett
  7. Spennende med utfordring! :-)))

    SvarSlett
  8. Flott denne ja.
    Jeg har ikke vært med på dette før, men husker jo at jeg har vært inne å stemt her tidligere og da fant jeg lett stemmeboksen..
    Er det bare at den ikke er laget ennå?? eller er det sånn at deltagere ikke får se den??
    Litt uvitende her ja.. :))

    Når er det vanlig at den kommer fram??

    SvarSlett
    Svar
    1. Stemmeboksen skal jeg prøve å få laget i løpet av helga.. Må finne tid og finalister også.. Akkurat nå regjerer spysjuka her i heimen så jeg har ikke 5 minutter i ro engang :)

      Slett
    2. Huff, ønsker deg riktig go bedring til deg eller dine! :))

      Ikke no mas, var bare nysgjerrig her vettu! :))

      Slett
  9. Hei

    Går det an å slenge inn et bidrag, sånn helt på tampen...??

    Pliiis?

    SvarSlett
  10. Her er en link til bidraget mitt, om jeg får lov til å bli med...

    http://www.jippijaja.com/2012/02/ullfilt-med-vottelommer.html

    Håper - håper!

    Ettersom jeg ser avstemming ikke er igang...

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går bra det.. Har ikke startet med å plukke finalister før nå ;)

      Slett
    2. Har lyst til å legge inn et bidrag til jeg også siden jeg trodde jeg bare kunne legge inn sydde ting som JEG trengte... Men siden det er flere barneklær her, regner jeg med at det også er greit...?
      Her er iallefall en til fra meg, om den blir med eller ei :)
      http://www.madebyaina.com/2012/01/minstemann-sin-onepiece.html

      Slett
  11. Takk skal du ha!

    Snilt å ta meg med i vurderingen selv om tiden var ute. Med så fantastiske finalister, har jeg full forståelse for at jeg ikke er en av dem :)Vanskelig å velge, men jeg har valgt meg ein favoritt - og stemt på vedkommende. Så nå blir det bare å vente i spenning!

    Men det hadde vært gøy å fått med bildet sitt i oversikten over bidrag...? Hvis mulig...?

    Og så skal jeg komme sterkere tilbake. Liker skikkelig godt initiativet ditt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Får desverre ikke til å legge deg inn i linkingsverktøyet.. Når tiden går ut, så er den lukket og låst :)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.